Micul dejun sănătos și gustos


De cele mai multe ori regăsești în viața ta o monotonie alimentară, în sensul că mănânci aproape aceleași alimente, aparent neavând timp să te organizezi, să diversifici meniul, să găsești soluții creative.

Cu aceeași ușurință poți cumpăra alimente sănătoase și hrănitoare, în locul covrigilor sau a iaurtului cu cereale în capac, luate în grabă și rutina zilnică, în drum către birou.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoii de a da startul sănătății încă de la primele ore ale dimineții, îți propun mai multe opțiuni de mic dejun sănătos:

Avocado, măsline, ardei gras, castravete, roșii cherry, pâine integrală/crackers cu semințe”
Porridge cu lapte de migdale, scorțișoară, fructe deshidratate (stafide, merișoare, goji etc), nuci, miere de albine.
Fructe proaspete, deshidratate și semințe
Tartine cu somon/sardine, avocado, ardei gras și roșii cherry
Budincă de chia cu lapte de migdale, scorțișoară, stafide, fulgi de cocos
Iaurt/lapte bătut/sana/kefir cu semințe de cânepă, chia, in, susan
Ouă de găină sau prepeliță fierte/poșate cu legume (ardei gras, castravete, ceapă, ridichi, roșii)/omletă 

Nu toate ingredientele sunt obligatorii, ci se adaptează în funcție de preferințe, alergii, intoleranțe, sezon. Alege-ți propria rețetă pentru a fi în cea mai bună formă a ta!