Pe urmele semințelor de chia


Armonia din farfurie se transpune și în armonia trupului tău, motiv pentru care trebuie să faci cunoștință cu fiecare aliment, să-i cunoști beneficiile, rolul terapeutic, precum și riscurile la care te supui prin consumul în exces.

Semințele de chia pot fi introduse în meniul tău zilnic, încă din prima parte a zilei, fiind asociate ușor cu fructe, lactate, legume, cereale, oleaginoase.

Așadar, știai că semințele de chia, adesea ignorate sau asociate greșit cu semințele de mac de pe covrigii aburinzi, conțin:
- de 2 ori mai mult potasiu decât banana
- de 2 ori mai multe proteine - decât alimente din aceeași categorie (semințe de in, susan, dovleac)
- de 3 ori mai mult fier decât spanacul
- de 3 ori mai mulți antioxidanți decât spanacul
- de 5 ori mai mult calciu decât laptele?

Și dacă cifrele nu te conving, poți să te raportezi la rețete gustoase și sănătoase:
- iaurt, 2 lingurițe de semințe de chia, 2 lingurițe goji, 1 linguriță miere de albine
- budincă de chia cu lapte de migdale, scorțișoară, stafide, fulgi de cocos
- supă cremă de broccoli, zucchini, busuioc, semințe de chia și dovleac
- salată cu avocado, mango,  rodie, spanac, muguri de pin și semințe de chia 

În final, nu neglija beneficiile alimentelor asociate corect și cu un consum constant în cantități.