Sistemul imunitar este cea mai bună protecție


Se vorbește zilnic despre imunitate – un subiect atât de ușor de abordat și implementat, dar atât de greu de asumat.
Dacă s-ar putea, am vrea să rezolvăm relația cu imunitatea și sănătatea printr-o simplă rețetă, cu o schemă simplă de tratament, căci nu avem timp de pierdut pentru a ne ocupa de sănătatea noastră.
Sănătatea este cea mai mare bogăție a fiecăruia dintre noi, trebuie percepută ca o investiție, nicidecum ca o cheltuială... așa cum se întâmplă.
Văd oameni bucuroși că stocul de la farmacii s-a transferat la ei acasă, dar oare tot ceea ce se cumpără în aceste zile este necesar? Nu cantitatea mare de produse rezolvă problemele noastre, ci calitatea acestora, dar mai ales nevoia reală a fiecăruia dintre noi.
Relația cu sănătatea este percepută încă prin prisma abundenței. Dar această perioadă de criză poate fi valorizată prin raportarea la propriile nevoi, la stilul de viață, la activitatea zilnică, la modul în care dorim să trăim în armonia minte – trup – suflet.
În fuga către nicăieri în care trăiau mulți dintre noi, când nu aveam timp să ne prioritizăm în fața sarcinilor profesionale, iată că a venit marea schimbare, care ne oferă o pauză, timp în care să ne privim, să ne înțelegem nevoile, nu dorințele, să vedem ce este cu adevărat important în viața noastră.
Să fim sănătoși la minte, la trup, la suflet - aceasta ar trebui să fie prioritatea noastră de zi cu zi.
Sistemul imunitar este cea mai bună protecție de care avem nevoie cu toții.
Transmit 10 reguli, ușor de urmat, pentru o sănătate de nota 10.
  1. Începeți dimineața cu 500 ml apă plată, pentru a curăța și tonifia întregul organism
  2. Nu asociați proteinele cu fructe proaspete (brânză și fructe/iaurt și fructe, înghețată cu fructe și iaurt), dar se pot face asocieri de produse lactate fermentate cu fructe liofilizate/deshidratate
  3. Fructele se consumă la un interval de minim 2 ore înainte sau după masa principală
  4. Nu beți apă în timpul mesei (apa se bea cu înghițituri mici, pe tot parcursul zilei, cu 15 minute înainte sau după masă)
  5. Nu asociați două tipuri de proteină animală la aceeași masă (pește și brânză/ouă și brânză/pește și ouă/fructe de mare și brânză/fructe de mare și ou/carne și pește/carne și brânză/carne și ouă)
  6. Respectați timpul de digestie pentru fiecare categorie de alimente
  7. Respectați frecvența alimentelor în meniul săptămânal:
  • Pește de captură: 2-3 porții/săptămână
  • Carne: 2 porții/săptămână
  • Produse lactate: 2-3 porții/săptămână (lactate fermentate) – iaurt, chefir, sana, lapte bătut, brânză de capră (nesărată)
  • Legume: 3-4 porții/zi – asociați toate alimentele de origine animală cu legume (la fiecare masă)
  • Leguminoase (linte, mazăre, fasole, năut): 1-2 porții/ săptămână -  se testează tolerabilitatea individuală
  • Fructe: 1-2 porții/zi – se introduc la mic dejun sau gustări, în funcție de nevoia zilnică
  • Cereale integrale: 2 porții/ zi
  • Oleaginoase (nuci, caju, migdale, alune de pădure, nuci braziliene, nuci Pecan, nuci de Macadamia – crude, nesărate) – 10 bucăți/zi
  • Semințe: 1 linguriță/zi (se pot adăuga în salate/supe)
  • Ouă: 2 porții/săptămână (1 porție = 2 ouă găină = 8 ouă prepeliță)
  1. Mestecați fiecare conținut alimentar de 15 – 20 ori, până când ajunge în textura semilichidă
  2. Evitați produsele de patiserie, cofetărie, băuturile îndulcite, zahărul, alimentele prăjite sau pregătite în baie de ulei, carnea consumată în exces
  3.  Administrați suplimente alimentare NUMAI cu un protocol personalizat, stabilit de un specialist, raportat strict la nevoile dumneavoastră.
Încercați să zâmbiți, să iubiți și să vă bucurați de fiecare zi, așa cum este ea!